تاپ تک

ساخت وبلاگ

اگر قصد دارید در رایانه شخصی خود، وارد قلمرو سرزمین الدن رینگ شوید، شمشیر و سپر شما تنها تجهیزاتی نیستند که باید بررسی کنید؛ Bandai Namco ناشر این بازی حداقل مشخصات رسمی و توصیه ‌شده برای رایانه شخصی بازی را منتشر کرده است پس با تکینیو همراه باشید. در اینجا می‌ توانید ببینید که آیا سیستم شما به اندازه ‌ای هست که بتواند این جهان باز توسعه یافته توسط From Software را اجرا کند یا خیر! الزامات ذکر شده در پایین خیلی مشکل ساز نیستند و اگر از پردازنده گرافیکی Nvidia استفاده می کنید، می توانید مطمئن باشید که Elden Ring با جدید ترین درایورهای بهینه شده است.

 

حداقل سیستم مورد نیاز

  • Operating System -- Windows 10
  • Processor -- Intel Core i5-8400 or AMD Ryzen 3 3300X
  • Memory -- 12GB RAM
  • Graphics -- Nvidia GeForce GTX 1060, 3GB or AMD Radeon RX 580, 4GB
  • DirectX -- DirectX 12 (Feature Level 12.0)
  • Storage -- 60GB
  • Sound Card -- Windows compatible audio device

سیستم پیشنهاد شده

  • Operating System -- Windows 10 / 11
  • Processor -- Intel Core i7-8700K or AMD Ryzen 5 3600X
  • Memory -- 16GB RAM
  • Graphics -- Nvidia GeForce GTX 1070, 8GB or AMD Radeon RX Vega 56, 8GB
  • DirectX -- DirectX 12 (Feature Level 12.0)
  • Storage -- 60GB
  • Sound Card -- Windows compatible audio device
  •  
تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 17:24

 
یکی از کافه های متخصص در زمینه انواع اسموتی و شیک کافه 404 شیراز است.
در این روز های گرم تابستانی نوشیدن شیک یا اسموتی از لذت های بهشتی محسوب میشود که بر اساس پیشنهاد تیم تکینیو کافه 404 یکی از بهترین مکان ها برای لذت بردن در شیراز است.
در منو این کافه انواع اسموتی و شیک و نوشیدنی های سرد موجود است. در کنار آن نوشیدنی های گرم و بر پایه قهوه نیز به چشم می خورد. همچنین انواع ساندویچ ها و پنینی های بسیار خوشمزه در این کافه سرو میشود.
این کافه ببیشتر به صورت بیرون بر است و به دلیل جای کوچکی نیر که دارد، معمولا مشتری ها تمایل به گرفتن سفارش خود و بردن آن دارند.
دکور و محیط جذاب این کافه همه را علاقه مند خود خواهد کرد.
این کافه در شهر شیراز و در خیابان کسایی واقع در خیابان فرهنگ شهر نبش کوچه 10 واقع شده است.
در اینجا عکس هایی از اسموتی ها و شیک های آن همراه با ساندویچ پنینی مخصوص آن آورده شده است.
نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 117 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 16:34

با عرضه ی کنسول نسل جدید سونی،PS5،یکی از سوالاتی که برای همگان ایجاد شد این بود که آیا امکان اتصال دسته ی کنسول نسل قدیم به آن وجود دارد یا خیر.طبق انتظار اکثریت به همان روشی که دسته ی DualShock 4 به کنسول PS4 متصل میشد به PS5 نیز متصل می شود اما با محدودیت! با تکینیو همراه باشید

دسته ی DualShock 4 با کابل microUSB به کنسول PS5 متصل می شود و میتوانید در فضای PS5 بچرخید و به بخش های گوناگون بروید و حتی میتوانید بازی هایی که در گذشته روی PS4 عرضه شده بود را روی PS5 با این دسته تجربه کنید ولی بازی هایی که به تازگی برای PS5 عرضه شده است مثل Spider-Man: Miles Morales را حتما باید با دسته ی DualSense بازی کنید. هنگامی که دسته ی DualShock 4 متصل باشد و وارد این بازی شوید به شما پیغام می دهد که باید دسته ی خود را عوض کنید و DualSense را متصل کنید و این به خاطر این است که بازی به نحوی ساخته شده است که تجربه ی بی نظیری را با DualSense داسته باشید و دسته ی DualShock 4 از پس انتقال این حس به کاربر خود بر نخواهد آمد.

همچنین به تازگی مشخص شده بود که دسته ی DualSense نیز به کنسول PS4 متصل می شود و تنها می توانید در محیط کنسول بچرخید.

نظر شما در این باره چیست؟ با تکینیو در اینجا به اشتراک بگذارید

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 119 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 13:54

طبق گزارشات منتشر شده از سوی کمپانی EA بازی Dragon Age 4 تا 18 ماه آینده آماده خواهد شد. پس با تکینیو همراه باشید

 

اگر مانند بسیاری از افراد، صبورانه منتظر اخبار مربوط به قسمت بعدی سری Dragon Age بوده اید، خوش شانس هستید. گزارش های جدید حاکی از آن است که Dragon Age 4 "در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد"، "در حال رسیدن به نقاط عطف خود است" و قرار است طبق برنامه منتشر شود. با فرض اینکه همه اینها درست باشد، به نظر می رسد که می توانیم انتظار داشته باشیم Dragon Age 4 را در اواخر سال 2023 ببینیم.

 

 

این اعلامیه از سوی Jeff Grubb، مشارکت کننده Giant Bomb منتشر شده است که در آخرین قسمت از GrubbSnax درباره توسعه بازی صحبت کرده است. گراب گفت که او پیش بینی می کند که این بازی «حداقل 18 ماه دیگر» زمان لازم دارد. به غیر از این حدود زمانی که به تازگی پیش بینی شده است، چیز زیادی در مورد قسمت بعدی سری Dragon Age فاش نشده است. گزارش ‌ها حاکی از آن است که این بازی در Tevinter تنظیم می ‌شود و تیمی که روی آن کار می ‌کند، تمام عناصر چند نفره یا سرویس زنده را کنار می‌ گذارد تا بر روی یک کمپین تک ‌نفره قوی تمرکز کند، اما اطلاعات بیشتری هنوز تایید نشده است. به محض منتشر شدن اطلاعات بیشتر میتوانید در تکینیو این اخبار را دنبال کنید

 

 

این اعلامیه همچنین مدت کوتاهی پس از اینکه فاش شد که مت گلدمن مدیر ارشد خلاقیت Dragon Age در حال ترک BioWare است، منتشر شده است. گری مک کی، مدیر ارشد BioWare به طرفداران اطمینان داد که "تعهد تیم به یک بازی Dragon Age با کیفیت بالا تزلزل نکرده است، و ما بازی ‌ای را که مطابق با استانداردهای BioWare نباشد، ارسال نخواهیم کرد. " بر اساس اظهارات گراب، به نظر می رسد که اظهارات مک کی پابرجاست و تلاش BioWare برای بازسازی شهرت خود طبق برنامه پیش می رود.

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 111 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 13:30

پس از تصویب طرح عرضه دوباره خودرو در بورس کالا حالا قرار است در تاریخ ۲۶ مرداد ۶۰۰   دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی بهمن عرضه شود. با تکینیو همراه باشید.

 

در این دوره از عرضه قرار است ۸۵ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره تیپ یک مشکی و ۹۰ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره تیپ یک سفید به قیمت ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شوند.

 

همچنین قرار است ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم مشکی و ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم سفید هر یک به قیمت ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شوند

 برای دیدن جزيبات بیشتر می توانید به اینجا مراجعه کنید.

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 138 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 14:49

انتظار می رود که سامسونگ سنسور 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP1 را همراه با رونمایی موتورولا موتو X30 پرو در دو آگوست به همراه سنسور 200 مگاپیکسلی دیگری با نام ایزوسل HP3 معرفی کند . حال بر اساس توییتی از GalaxyClub سامسونگ از اصطلاح جدیدی به نام Hexa^2 Pixel استفاده کرده است با تکینیو همراه باشید تا این اصطلاح را بررسی کنیم.

سامسونگ در اس 22 اولترا از سنسور ایزوسل HM3 استفاده کرده است و از تکنولوژیی که آن را “Nonapixel RGB Bayer Patte” می نامد بهره می برد. واژه Nonapixel اشاره به این دارد که تصاویر تولیدی توسط این سنسور از مقیاس پیکسل بینینگ 9:1 (Pixel Binning) استفاده می کند این تکنولوژی باعث می شود که پیکسل های تکی به یکدیگر بپیوندند و پیکسل های بزرگی به نام سوپر پیکسل تولید کنند تا در نتیجه آن تصاویر روشن تر با نویز کمتر تولید شوند.

پیکسل بینینگ 9:1 به معنای این است که دوربین 108 مگاپیکسلی S22 اولترا می تواند تصاویر 12 مگاپیکسلی بهتر و ارتقا یافته تر تولید کند ما از تقسیم 108 بر 9 به این نتیجه می رسیم. سنسور های 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP1 و HP3 از تکنولوژی RGB Bayer Patte Tetra^2 Pixel استفاده می کنند که به معنای استفاده از مقیاس 16:1 پیکسل بینینگ می باشد ( تترا در زبان یونانی به معنای 4 و مجذور آن نیز 16 است) پس به همین ترتیب اصطلاح Hexa^2 Pixel ما را به این می رساند که سامسونگ در حال کار روی سنسور دوربینی با مقیاس پیکسل بینینگ 36:1 است (هگزا در یونانی به معنای عدد شش می باشد و مجذور آن 36 می شود).

حال به دلیل اینکه سامسونگ پیکسل بینینگ خود را عموما در محدوده 12 تا 12.5 مگاپیکسل انجام می دهد با مهندسی معکوس می توان به مقدار مگاپیکسل مورد سوال برسیم یعنی حاصل ضرب 12 و 12.5 را در 36 محاسبه می کنیم و به این نتیجه می رسیم که سامسونگ در حال کار بر روی سنسوری در محدوده 432 تا 450 مگاپیکسل است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید به نظر شما قرار است شاهد دوربین های گیگاپیکسلی در آینده ای نزدیک باشیم؟

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 117 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 16:38

از جزیره ی هرمز به عنوان نگین خلیج فارس یاد می کنند چراکه از نظر تنوع رنگی در خاک،چشم انداز های بسیار زیبا و مناطق بسیار دیدنی را برای هرتماشاگر به وجود آورده است.با تکینیو همراه شوید تا جاذبه های این جزیره دیدنی را به شما معرفی کنیم.

این جزیره از توابع هرمزگان است و در 8 کیلومتری بندرعباس واقع شده است. بهترین زمان سفر به این جزیره با توجه به وضعیت آب و هوایی موجود در ناحیه، زمستان است.با رواج پیدا کردن سنت تورگردی و سفر های بسیار زیادی که از تمام جهان به این جزیره هر روزه می شود، امکانات جزیره نیز بسیار پیشرفت کرده است و از هتل هرمز تا بسیاری از اماکن سنتی برای اقامت و ماندن در جزیره برای گردشگران فراهم شده است.

برای سفر به این جزیره باید ابتدا به بندرعباس رفته و سپس از طریق اسکله شهید حقانی با شناور به سمت هرمز بروید که حدودا 45 تا 60 دقیقه زمان تقریبی برای رسیدن به آن لازم است.

در جزیره هرمز شما امکان انتقال وسیله شخصی به آن را ندارید و پس از رسیدن به جزیره با کرایه موتور شما می توانید جزیره را بچرخید.همچنین موتور های سه چرخی نیز آنجا وجود دارد که میتواند شما و دوستانتان را در جزیره بگرداند.

اگر میخواهید عکس مکان های زیر را ببینید می توانید از اینجا اقدام کنید

ساحل سرخ

نام یکی از سواحل این جزیره، ساحل سرخ است. همانطور که از اسم آن پیدا است، به علت خاک سرخی که دارد نمای بسیار زیبا و حیرت انگیزی دارد. در کنار آن نیز بخشی از ماسه به رنگ مشکی با خرده سنگ های براق وجود دارد که در شب به مانند ستاره در آب برق میزنند.

دره ی مجسمه ها

در امتداد جاده که حرکت کنید به یک راه خاکی در کنار جاده برمیخورید که هرروزه بازدید کننده های زیادی از آن راه عبور میکنند تا به یک دره به نام دره مجسمه ها برسند!

دره ای که سنگ ها و حاشیه های آن به شکل های گوناگونی در آمده و بسیار ظاهر زیبا و جذابی به وجود آورده است.

صخره ی لاکپشت ها

منظره ی بعدی که در راه شما وجود دارد،صخره ای موسوم به لاکپشت هاست.این صخره محل تخم گذاری لاکپشت های سبز دریایی و پوزه عقابی است که از اواخر زمستان تا اوایل بهار این کار را انجام می دهند.

الهه نمک

الهه نمک نام یکی از کوه ها و مسیر های جزیره است. در این منطقه کوهی با رسوب نمک وجود دارد که با برخورد نور خورشید به آن منظره ی فوق العاده زیبایی را برای هر تماشاگر به ارمغان می آورد.

غار رنگین کمان

همانطور که هرمز را به جزیره ای دارای خاک های رنگی میشناسند، باید سنگ های رنگی آن را نیز به عنوان جذابیت دو چندانش معرفی کرد. در دل کوه های آن غار های رنگی شکل گرفته است که حاصل رد شدن آب های جاری در دل آن ها بوده است. این مکان در قسمت جنوب شرقی جزیره قرار دارد. برای دیدن این مکان حتما از چراغ قوه و کفش مناسب استفاده کنید.

قلعه پرتقالی ها

در ضلع شمالی جزیره قرار دارد و مهم ترین قلعه باقی مانده از روزگار تسلط پرتقالی ها بر خلیج فارس است. دارای تاسیساتی شامل انبار تسلیحات، اب انبار و اتاق هایی با سقف های هلالی است. در زمان شاه عباس تسلط پرتقالی ها بر این مناطق از بین رفت.

تا حالا تجربه سفر به هرمز را داشتید؟با ما به اشتراک بگذارید.

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 138 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 13:11

    “در دل شلوغی های شهر , برای فرار از ترافیک های سرسام آور و بوق یکسره ی ماشین ها, می توانید برای کمی آرامش به آرسس پناه ببرید.”

 

این بار با معرفی کافه ای دیگر با تکینیو همراه باشید.

 

 کافه آرسس, یه کافه ی نوپا با محیط شیک و جذاب و در عین حال خیلی دنجه که پیشنهاد می کنم حتما یبار برید. منوی نسبتا بزرگی داره و آیتم های جذاب و متنوع توش ریخته و از همه مهمتر قیمتاشون هم مناسبه.

 

 مهم نیس چند نفر باشید؛ میز های دونفره , چهارنفره و حتی ده نفره داره و میتونید همه ی دوستاتون رو هم دعوت کنید. فضای کافه بسته هست اما چنتا میز دونفره هم جلوی کافه داره و می تونید بیرون هم بشینید. (اگر به آلودگی هوا هم می خواید بیفزایید میتونید از طبقه ی بالا استفاده کنید!)

 

 رفتار کارکنان محترمانه و دوستانه (نه بیش از حد نه کمتر) و چیزی که خیلی به دلم نشست زنگ های سر میز بود که هروقت فکرهاتون رو کردید و اماده ی سفارش بودید اون رو فشار میدید و ینفر میاد و سفارشتون رو میگیره. (پس عجله نکنید کسی مزاحمتون نمیشه ;) )

 

 غذاشونم هم جذاب و دلبره و هم خوشمزس به خصوص پاستای پر ملات و جیگرشون. نوشیدنی هم بهتون رد موهیتو (یا بقولشون موخیتو) رو پیشنهاد می کنم که پشیمون نمیشید.

 

 

 

   خلاصه که یک روز رو به خودتون مرخصی بدید و خودتون رو به یه نوشیدنی خنک در کافه آرسس مهمون کنید:)

 

نظر شما راجع به این کافه چیه ؟ با ما به اشتراکش بذارید
تصاویر این کافرو هم میتونید اینجا ببینید

 

 

 

 

 

اطلاعات کافه :

 

   شهر : شیراز

 

   آدرس : ملاصدرا , حکیمی غربی , نبش کوچه ۳

 

   تلفن : ۳۲۳۳۲۱۲۴

 

   تلفن رزرو : ۰۹۱۷۸۷۸۳۸۱۸

 

   ساعت کاری : یکسره از ۱۰ تا ۲۲

 

آرسس طعمی دلپذیر در فضایی بی نظیر

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 17:03

با تکینیو در معرفی این مجله همراه باشید

مجله‌ی Cosmopolitan که به Cosmo نیز معروف است با انتشار مطالب زنانه محور در همه جای دنیا طرفدارانی در زمینه‌ی مد و سبک زندگی دارد. این مجله نخستین بار در سال ۱۸۸۶ در ایالات متحده به عنوان یک مجله‌ی خانوادگی منتشر و توزیع شد.

 بعدها به یک مجله‌ی ادبی تغییر رویکرد داد و از سال ۱۹۶۵ با سر دبیر شدن هلن گورلی براون(Helen Gurley Brown)   به یک مجله‌ی زنانه تبدیل شد. در واقع چند سال قبل از ورود براون، مجله  کازموپالیتن یک مجله خسته کننده در بین منتقدین معرفی شده بود اما گورلی براون با ساختار شکنی‌هایش، زنان را خارج از محدودیت‌های جنسی، تشویق به لذت بردن از زندگی کرد و همین موضوع باعث تحول عظیم در روند این مجله شد.

اکنون این مجله مد با دیدگاه فمینستی به سر دبیری جسیکا پلس (Jessica Pels) در ۱۱۰ کشور با ۳۵ زبان منتشر می‌شود.

.همچنین برای دیدن سایر مجلات می توانید به وبسایت تکینیو مراجعه کنید

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 13:12

با تکینیو در معرفی این مجله همراه باشید
اینستایل نه تنها برای زنان بلکه برای هر کس که به سبک زندگی و مد علاقه دارد، مجله‌ی مفید و جذابی خواهد بود. این مجله‌ یکی از معدود مجله‌های ست که به عنوان مرجع و منبع، برای وبلاگ نویسان فشن و لایف استایل شناخته شده است
. آریل فاکسمن (Ariel Foxman )، که ۲۵ سال پیش به اینستایل پیوست، سر دبیر مجله بود تا اینکه لورا براون (Laura Brown) در سال ۲۰۱۶ این مقام را تصاحب کرد. براون مدیر اجرایی سابق مجله‌ی Harper’s Bazaar بود و تجربیاتش در این زمینه برای او بسیار مفید بود.
در سال ۲۰۱۸، InStyle به اولین مجله بزرگ مد تبدیل شد که عکاسی و تبلیغات با خز را ممنوع اعلام کرد؛ این امر باعث جذب مخاطبین حامی حقوق حیوان به این مجله شد.
ایناستایل نه تنها در امریکا بلکه در بیش از ۱۶ کشور از جمله استرالیا، آلمان، برزیل، یونان، کره جنوبی و اسپانیا توزیع می‌شود.
.همچنین برای دیدن سایر مجلات می توانید به وبسایت تکینیو مراجعه کنید

 

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 98 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 12:52